چرا بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در ادرار خود دارند؟
نوشته شده توسط : Andy

چرا بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در ادرار خود دارند؟

ادرار تکرار شده، تظاهرات بالینی نفروپاتی IgA است و گزارش شده است که بیش از 40٪ تا 50٪ موارد آن را تحت تاثیر قرار می دهد. مدیریت موثر ادرار کمک می کند تا پیشرفت نفروپاتی IgA را تسریع کند و نقش مهمی در جلوگیری از نارسایی کلیه دارد. با این حال، اگرچه بسیاری از بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA اهمیت کنترل ادرار خون را متوجه شده اند، اما تعداد کمی از آنها می دانند که چرا خونشان در ادرار و چگونگی حل مشکل از ریشه است.

چرا بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA خون خود را در ادرار دارند؟

برای روشن شدن این موضوع در مورد این مسئله، لازم است که ادرار خون را بیابید. ادرار خون به معنای واقعی کلمه است، زیرا خون در ادرار وجود دارد و ادرار به نظر قرمز مانند خون است. در واقع، این تا حدی درست است. خون ادرار به طور کلینیکی به عنوان هماچوری نامیده می شود و اشاره به حضور گلبول قرمز بیش از حد در ادرار دارد. از نظر بالینی، آن را به دو نوع تقسیم می شود: hematuria میکروسکوپی و هماچوری نادر. هماچوری طوفانی قابل مشاهده است و در این حالت ادرار می تواند به عنوان قرمز، چای، نارنجی تیره یا رنگ آب موجود باشد، در حالیکه شستشو شسته شده است. با این حال، یک میکروسکوپ برای هماچوری میکروسکوپی تشخیص داده شد.

نفروپاتی IgA یک بیماری اتوایمیونی است که در آن گلومرولیها به علت التهاب ناشی از رسوب IgA در ناحیه مزانژیایی آسیب دیده است. غشاء تصفیه گلومرولی به حفظ گلبول های قرمز در بدن کمک می کند و وقتی که گلومرولی به علت نفروپاتی IgA به طور جدی آسیب می زند، بسیاری از سلول های قرمز خون در ادرار جریان می یابند و باعث خونریزی ادرار می شوند.

چگونه می توان خون را در ادرار به طور عمده برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA کاهش داد؟

از آنجا که ما می دانیم که ظاهر ادرار به یک غشاء فیلتراسیون گلومرولی آسیب دیده برای نفروپاتی IgA مرتبط است، بازگرداندن آسیب کلیوی به منظور بهبود عملکرد کلیه اهمیت زیادی خواهد داشت. در حالی که غشاء فیلتراسیون گلومرولی آسیب دیده بازسازی می شود، گلبول های قرمز خون را در ادرار متوقف می کند و ادرار به طور کلی تصمیم می گیرد.

با توجه به درمان، که می تواند برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA به منظور تعمیر سلول های آسیب دیده کلیه، کمک کند، توصیه می شود که اسموتراپی از داروهای میکرو چینی توصیه شود. این درمان گیاهی توسط بیماران از بیش از 60 کشور دریافت شده است. با این درمان، عملکرد کلیه می تواند به طور قابل توجهی بهبود یافته و تمام علائم، از جمله خون ادرار، می تواند به طور موثر از بین برود. اگر علاقه مند به اخراج از پزشکی میکرو چینی هستید و می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید، می توانید با پزشکان آنلاین خود تماس بگیرید یا یک پیام در Asya.yue@mail.ru، Whatsapp +8613292893707 را ترک کنید.





:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: